سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیر استیل ساخت و نصب حفاظ استیل

نظر

پارتیشن شیشه ای یک راه حل دیواری شیشه ای مداوم است که می تواند برای تعریف فضاهای معماری با سطوح شفاف ، از جمله فضاهای بزرگ ، بدون موانع بصری استفاده شود. سیستم پارتیشن شیشه ای با یک مونتاژ پروفیل آلومینیومی منفرد مشخص می شود که می تواند به صورت افقی و عمودی قرار گیرد تا بیشترین آزادی پیکربندی را داشته باشد. دیوارهای پارتیشن این سیستم امکان تعریف فضاهای معماری با سطوح شفاف را فراهم می کند. حتی می توان دهانه های با اندازه بزرگ را بدون هیچ گونه ستون قائم قلزی یا قطع شدن دید بصری اجرا کرد. نتیجه این امر شفافیت شدید و آزادی پیکربندی هنگام استفاده از صفحات شیشه ای ، از جمله صفحاتی است که دارای خصوصیات صوتی هستند. پشتیبانی از عناصر خطی بسیار ساده ساخته شده است ، که در هنگام نصب تراز کامل شیشه را حفظ می کنند.

"پارتیشن شیشه ای" راه حل ایده آل برای توزیع فضاها است ، هنگامی که نیاز به تقسیم بندی با فضاهای یزرگ است یا فضاهای خاص باید از نظر بصری و صوتی جدا شوند ، بدون اینکه تأثیر معماری داشته باشد این محصول ی گرینه مناسب است.
پارتیشن شیشه سیستم فریم دار از عناصر جداگانه قاب دار آلومینیومی ساخته شده است. هر صفحه شیشه ای توسط یک پروفیل آلومینیومی نازک به طور جالبی ترسیم شده است.
پارتیشن های فریم لس در دو نسخه یک و دو جداره موجود هستند تا برابری را در طراحی ایجاد کنند. پارتیشن های بدون قاب با شیشه سکوریت در ضخامت 10 یا 12 میلی متر تولید می شود. 

از عوامل مهمی که بر انتخاب مدل پارتیشن شیشه ای تاثیر گذارند عبارتند از:

  • متراژ سفارش کار و ابعاد پنل های شیشه ای سکوریت
  • شکل ظاهری طرج سند بلاست شیشه
  • کیفیت و نوع اتصالات و یراق آلات فریم